måndag 13 april 2015

Hunnit med det jag ska - nu är det natten.

Måndagen börjar lida mot sitt slut och det är strax dags för min del att borsta tänderna, packa ihop för ikväll och krypa ner under täcket i sängen för att sova tills väckarklockan ringer klockan 07:00 imorgon bitti.

Dagen har varit bra och jag har hunnit med allt det jag hade planerat. Förutom att skriva det jag skulle, så har jag även hunnit med både att besikta bilen och klippa håret (jag gör det själv eftersom jag kör det så kort det bara går med maskin och gör det både lika snabbt och lika bra som vilken frisör som helst).

Imorgon blir det att skriva en del igen och det blir även en tur till grannkommunen där dottern imorgon kväll ska till stallet för veckans lektion på ridskolan.

Hoppas att ni alla sover gott inatt!

Hälsningar /Tibbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar