torsdag 7 maj 2015

Tvätta kläder och laga mat

Torsdag idag - och jag har redan både lämnat och hämtat dottern i skolan innan jag tar mig tid att skriva dagens första inlägg i bloggen. Men det beror på att jag haft en del att göra idag, bland annat ett ärende inne i stan och så har jag haft tvättstugan bokad också och hunnit med att tvätta lite kläder.



Nu är det strax dags att laga lite mat. Idag blir det rester att värma, pasta och köttfärssås av älgfärs, som jag lagade till för ett par dagar sedan...

Jag har förresten gjort ett litet bildspel av några av de foton jag tog i april. Kika gärna in på detta lilla kollage av foton:



Eller så tittar ni på en film från i januari 2011 när jag var och åkte pulka med dottern och filmade medan jag åkte själv, det gick undan i pulkabacken kan jag lova, haha:



Nä nu är det dags att fixa dagens middag!

Hälsningar /Tibbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar