tisdag 27 januari 2015

Snarkar du? Sov i olika rum!

Häromdagen fick jag ett mail i skräpposten på min e-mail. Det handlade om Snorestopper som tydligen ska få en att sluta snarka.

Det roliga är att jag inte snarkar, jag snarkar i alla fall inte så att det är ett problem, som det enligt mailet var för "Camilla". Det framgår dock inte om det var hennes eget snarkande det gällde, eller för att hennes sambo snarkar.

Men för min del kvittar det. Däremot undrar jag hur hon bar sig åt för att sova i olika rum? Foten i köket, ena låret i sovrummet och öronen i badrummet?

Snark-mejlet i sin helhet ser du nedan:

"I flera år var Camilla tvungen att sova i olika rum på grund av snarkandet.
Med Snorestopper kom hjälpen.
Med 100 % nöjdhetsgaranti, leverans inom 24 h och omedelbar hjälp för att ge dig rofyllda nätter så lovar vi dig att du inte kommer att bli missnöjd.

Klicka här om du vill få stopp på snarkning till jul!"

***

Hälsningar /Tibbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar